Chris brown

Letras de Canciones Traducidas de Chris brown

Total de letras traducidas: 46

    I wanna be

    Look. I know we've been friends for a while now. But, I just feel like I can confess to you. It's gonna be hard but. Alright here it goes... [Verse 1:] Imagine that the pillow that you cried o ...

    Invented Head

    soon as i walked in the room she was on me like nigga take them clothes off and put it on me so im about to go hard for real let me throw your ass on the bed peel your pants shirt panties and your bra ...

    Kiss Kiss

    Yo this is Nappy Boy radio live with ya boy T-Pain we love rap music Listen, uh we got a caller on line one caller what’s your problem: (Hello, I’m on the radio with T-Pain) How’s it goin, yea< ...

    Last Time Together

    Baby I don't like to say goodbye So this is bye until next time I, I see you Because i dont want to leave you (ooh) I'll just kiss you one last time To leave an imprint on your mind, Girl Just ...

    Look at me now

    [Chris Brown] Yellow model chick yellow bottle sipping yellow Lamborghini yellow top missing yeah yeah that sh-t look like a toupee I get what you get in 10 years, in two days<br ...

    Love More

    Til we get it I'mma get it... 'til we get it... [Chris Brown] You say all you need is consistent love When I try I swear it?s never enough - I messed up Maybe this thing here just ain?t m ...

    Marvin's room (remix)

    [Verse 1: Chris Brown] He’s saying he’s your best friend And he’s always the one in your ear I know that he been waiting To get my ass up out of here It’s been a couple months now Baby I am not ...

    No Bullshit

    In my zone Mixtape official joint Its Valentines day so make sure ya’ll Do that special thing for the ladies And have fun man, live, love life. 3 in the morning You know I’m horny So why ...

    Nobody's Perfect

    You and I too sweet not just beautiful ‘Cause you follow your heart It makes even more special that you don't know how damn lovely you are I would kiss a mirror every single day If I wake up with your face<b ...

    Open road (I love her)

    I should've been a better man Instead of wasting time spending my life Searching for the finer things You always gave me another chance to make it right But I didn’t deserve Cause I didn’t understand< ...

    Say Goodbye

    Look, we gotta talk Dang I know, I know It's just It's just... Some things I gotta get of my chest alright.... Yeahhhh...oh, oh, oh, Listen.. Baby come here and sit down, let's talk<br ...

    She Ain't You

    She a-ain't, she ain't you, no She a-ain't, she ain't you, no She a-ain't, she ain't you, no She a-ain't, she ain't you Verse: You make it hard for me to see somebody else ...

    So cold

    Damn I want ma baby back It's so cold without her (Cold without her) She's gone Now I'm alone no one to hold on 'Cause she was the only one And I know I was .. deadly wrong .. But if you-u-u if ...

    Stuck on Stupid

    Am i crazy? Am i foolish? just a little, too into you that's for sure but a beauty. that is in me makes me forget about your faults you do no wrong They say everybody plays the fool, some ...

    Sweet Love

    Yeah!, You ready? I ain't think so... Oh! baby, let’s get naked just so we can make sweet love. All these sensations got me going crazy for you... Inside on top of you Gr ...

    Sweetheart

    Sweetheart, when the sunlights on your face Hope that faith can have it sweet today Sweetheart, it's like I'm drifting on the stars Know you're in a rush and my loves on the way And I love that you are every ...

    Take You Down

    Verse 1:] Here we are all alone in this room (oh) And girl I know where to start and what we're gonna do (yeah) I'll take my time we'll be all night girl So get ready babe I got plans for me and you I ...

    Trumpet lights

    It's time to celebrate like I just touched down Know we getting ready to party I'm a show you how Yeah shit happens but tonight we don't care I just wanna see you put your hands in the air and say <br ...

    turn up the music

    Turn up the music, cause this song just came on Turn up the music, if they try to turn us down Turn up the music, can I hear it til the speakers blow Turn up the music, fill your cup and drink it down ...