Jet

Letras de Canciones Traducidas de Jet

Total de letras traducidas: 28

    Bring it on back

    Is it ok if I don´t make it? Is it ok if I don´t come around? The light is fading and the sun has gone down Bring it all back, Bring it all back, Bring it all back Where´s the day that never ended?<b ...

    Cold hard bitch

    Gotta leave town got another appointment spent all my rent girl you know i enjoyed it Ain't gonna hang around till there's nobody dancing i don't wanna hold hands and talk about our little plans, alri ...

    Come Around Again

    Yeah i'm waitin' for you, it's been so long yeah i'm waitin' for you, it's been so long yeah i'm sad when i'm on my own they said it takes a long long time if it's not too much could you hear me now<b ...

    Eleanor

    (Ooooooohhhh. Aaaaaaaaah) If you close your eyes, You will see yourself. All this time I've spent running away Was a waste of time. Stay with me Eleanor, Stay with me Eleanor. ...

    Falling star

    Now that I left you from the star When we've believed in who we are I never dreamed my life this way. Don't wish upon a falling star love all in a land is who we are I dreamed a dream, so much ...

    Get me outta here

    I went down to the bank just to get me a pay I’m gonna get me outta here I got me some cash I'm heading back to LA I'm gonna get me outta here I'm sacking the man ‘cause the man ...

    Get What You Need

    Call you on the telephone (she's not there) Ya always leavin' me alone (she don't care) I'm through with messin' around (she's not there) If you've got a lady friend I'm taking her down (she don't care) Let' ...

    Goodbye Hollywood

    I've been swallowed up, spat out and kicked around You really know where you stand, when it all comes down Tried to clean me up, while they cleaned me out Tried to take what they can, but it al ...

    Hold on

    You tried so hard to be someone That you forget who you are You tried to fill some emptiness Till all you had spilled over Now everything's so far away That you don't know Where y ...

    Last Chance

    You ain't nothing to me if you got nothing to say I don't know what you got that I can use anyway Last chance honey Last chance honey This is your last chance honey Last chance honey<b ...

    Lazy gun

    Lazy gun messed up my television yeah You get no younger from those colors in your hair You teach your kids how they're are young enough to fight You talk about the answers tell them they’re al ...

    Look what youve done

    Take my photo off the wall If it just won't sing for you Cause all that's left has gone away And there's nothing there for you to prove Oh, look what you've done You've made a fool of everyon ...

    Move On

    Well I been thinking about the future But I'm too young to pretend It's such a waste to always look behind you Should be lookin' straight ahead Yeah, I'm gonna have to move on Before we meet a ...

    Radio song

    Take a look at what I took, the leaf out of everybody's book We see what you can't see I'm caught in a trap of my own like everybody I know This won't be played on your ra ...

    Rollover DJ

    Rollover DJ Got your rhymes going 'round in my head Got your supersonic beats mixing up my Keds So dance little DJ, come on! What's your name? I wanna move but it don't feel right<br / ...